>

Auf jede Frage die passende Antwort! 

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Chcielibyśmy uniknąć otwartych pytań od Państwa. Czasami pojawiają się problemy lub potrzebujecie Państwo więcej informacji od nas. Dlatego zebraliśmy kilka pytań dla państwa, które mogą powstać wokół zamówień w naszym sklepie internetowym. (Akronim FAQ odnosi się do angielskiego terminu " Frequently Asked Questions " i oznacza w dosłownym tłumaczeniu: często zadawane pytania)

Czy istnieje możliwość zamówienia katalogu ?

Oczywiście. W ten właśnie sposób możecie Państwo wygodnie i bez komputera wybrać właściwe dla siebie gadżety reklamowe. W naszym katalogu znajdą Państwo niewielki wybór naszej oferty. Nasz kompletny asortyment znajduje się jednak w naszym sklepie internetowym. Aby zamówić katalog prosimy kliknąć tutaj i wpisać swój adres.

Czy posiadamy w ofercie artykuły, które nie znajdują się na stronie internetowej?

Tak. Gdy pragniecie Państwo samemu zaprojektować Wasze gadżety reklamowe, mamy również możliwości realizacji takiego życzenia. Już teraz prowadzimy przeszło 80.000 artykułów reklamowych w naszym sklepie internetowym i jesteśmy również w stanie zdobyć każdy inny upragniony artykuł. Prosimy jednak pamiętać że w wypadku produkcji na specjalne zamówienie jak i artykułów nie znajdujących się w naszym sklepie internetowym może dojść do zmian co do minimalnej liczby zamówienia. Zapytajcie Państwo nasz zespół o szczegóły i kontretną ofertę. Kontakt

Czy Giffits oferuje usługi konsultingowe, jeśli nie znaleźliśmy właściwego artykułu reklamowego ?

Jak najbardziej tak. Jeżeli Państwo nie możecie się zdecydować, bardzo chętnie Wam pomożemy. Nasi doświadczeni pracownicy są odpowiednio przeszkoleni aby kompetentnie Państwu doradzić w każdej sytuacji. Czekamy na telefon od Was aby spełnić Państwa życzenia. Kontakt

Jak zamawiać próbki ?

Do wyboru stoi kilka różnych możliwości zamówienia próbki. Albo przez odpowiednie pole zamówienia próbki na stronie danego produktu lub poprzez koszyk zakupowy. Możecie Państwo również zadzwonić do nas, albo wysłać faks lub list.

Czy istnieje możliwość zamówienia nadrukowanych próbek ?

Oczywiście istnieje możliwość nadrukowania próbek. Przy czym powstają dla Państwa wstępne koszty druku (takie jak koszty instalacji, filmu, oprogramowania i opracowania próbki druku) które są oczywiście wyraźnie większe od ceny pojedyńczego artykułu próbnego. W przypadku złożenia konkretnego zamówienia, te już zapłacone koszty filmu zostaną odpowiednio odliczone od fakutry końcowej.

Jakie zniżki oferuje Giffits ?

Zamawiając w naszym sklepie internetowym, otrzymujecie Państwo automatycznie nasz rabat internetowy w wysokości 2,25%. Pondto płacąc z góry, można dodatkowo uzyskać upust 2% skonto. Znaczniejsze zniżki (co najmniej 20%) są osiągalne w przypadku zamówień większych ilości lub dostaw długoterminowych z czasem oczekiwania około 3-4 mieśięcy. Istnieje wtedy możliwość bezpośredniej dostawy z dalekiego wschodu. Nasze zniżki i rabaty są oparte na łącznej kwocie wraz z kosztami przesyłki.

Jakie formy płatności stoją do wyboru?

Mają Państwo u nas możliwość płatności z góry za co udzielamy 2% zniżki skonto. Istnieje także możliwość zamówienia na rachunek u klientów z którymi współpracowaliśmy już wcześniej i współpraca ta układała się bez zastrzeżeń. Konkretne pytania na ten temat prosimy stawiać naszym pracownikom. Wyjątek stanowi zamówienie próbek które spełniamy zasadniczo na rachunek. (Próbki z nadrukiem nie podlegają temu wyjątkowi)

Jakie są koszty dostarczenia produktów ?

Koszty transportu zależne są od wagi i objętości danego artykułu. Zamówienie kilku artykułów nie zapewnia kumulacyjnego rozliczenia kosztów transportu.

Przy zamówieniach próbek artykułów pobieramy opłatę ryczałtową, która składa się z opłaty pocztowej i kosztów administracyjnych.

Czy koszty wysyłki są już zawarte w zamówieniu ?

Z reguły oferta nasza nie zawiera kosztów transportu. Przy zamówieniu internetowym, koszty transportu pokazane zostają przy ostatnim kroku zamówienia.

Jak zamawiać ?

Istnieje kilka różnych możliwości aby złożyć u nas zamówienie. Najprotszą metodą jest koszyk w naszym sklepie internetowym. Wybierzcie sobie Państwo upatrzony artykuł i wpiszcie odpowiednią ilość jak i opcje druku. Prosimy pamiętać że w pojedyńczych kategoriach obowiązują minimalne ilości zamówienia. Wyjątek stanowią zamówienia wzorów. Najszybszą metodą jest jednak gdy zwrócicie się Państwo do nas telefonicznie w naszych godzinach pracy. Oczywiście mogą Państwo również nawiązać z nami kontakt drogą mailową, pocztową lub też faksem.

Jak otrzymam mój towar?

Po Państwa zamówieniu i naszym wspólnym omówieniu warunków drukarskich i zleceniowych, my zajmiemy się pozostałymi formalnościami. Od produkcji po nadrukowanie aż do dostawy, o to wszystko my będziemy się troszczyć. Oczywiście poinformujemy Państwo z góry o prawdopodobnym czasie dostawy.

Dokąd Giffits dostarcza towar ?

Dostarczamy Państwu towar dokąd to sobie tylko życzycie, obojętnie gdzie na całym świecie. Zapraszamy do rozmowy.

Czy mogę u Giffits przez pewien czas magazynować mój towar?

Ależ oczywiście! Jeżeli nie potrzebujecie Państwo natychmiast swoich gadżetów reklamowych lub jesteście zainteresowani częściową dostawą, bardzo chętnia zmagazynujemy Wasze artykuły. Nasze magazyny są specjalnie do tego dostosowane aby zagwarantować fachowe magazynowanie. Poza tym oferujemy fachową administrację Waszych zasobów artykułów reklamowych. Jeżeli pragniecie Państwo dowiedzieć się więcej o wygodach naszego pełnego serwisu, prosimy przeczytać Pełen Serwis

Czy mogę nadrukować na wasze artykuły logo mojej firmy ?

Tak. Specjalnie do tego celu urządziliśmy serwis graficzny. Z przyjemnością pokażemy Państwu wstępnie gdzie Wasze logo zostanie umieszczone. Jeżeli jeszcze nie posiadacie Państwo własnego loga ale pragniecie umieścić Wasze indywidualne dane na gadżecie reklamowym, oferujemy dodatkowo możliwość zaprojektowania z naszą pomocą loga Waszej firmy. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat grafiki i druku prosimy przeczytać tutaj. Serwis graficzny

W jaki sposób dostaje się moje logo na gadżety reklamowe ?

Aby wytłumaczyć Państwu pojedyńcze techniki uszlachetniania i ich szczególne cechy urządziliśmy specjalnie do tego celu strony tematyczne. Znajdziecie tam Państwo oprócz przebiegu procedur, pojedyńcze metody i warunki jak i także małą encyklopedię najważniejszych terminów technicznych. Umieszczenie reklamy

Jak wysłać wam moje logo ?

I tutaj macie Państwo kilka możliwości do wyboru. Możecie przysłać nam Wasze dane drogą mailową lub pocztową. Drogą pocztową prosimy o przesyłanie nagranej pamięci USB lub płyty CD. Ponieważ pracujemy wyłącznie z elektronicznymi danymi, prosimy rezygnować z przesłania danych faksem. Szczegóły na temat druku i grafiki znajdziecie Państwo na naszych stronach tematycznych.Umieszczenie reklamy

Czy istnieje możliwość zamówienia ilości mniejszej od minimalnej ?

Za pomocą ilości minimalnych jesteśmy w stanie oferować atrakcyjne ceny które różnią się znacznie od tych w handlu detalicznym. W czym prosimy o wyrozumiałość że zamówienia poniżej ilości minimalnej są tylko w nielicznych wyjątkach możliwe i też w tych wypadkach jesteśmy zmuszeni policzyć naszym Klientom odpowiednio większą cenę. Wyjątek stanowią zamówienia artykułów próbnych. Odpowiedni przycisk znajdziecie Państwo w naszym sklepie internetowym na stronach poszczególnych produktów.

Czy mogę zmienić zamówienie które mi się jednak nie podoba ?

Gadżety reklamowe są indywidualnie dla Państwa produkowane dlateto też wykluczamy wszelkie wymiany. Aby zagwarantować że zamówione przez Państwo artykuły odpowiadały Waszym oczekiwaniom, wystawiliśmy w naszym sklepie internetowym zdjęcia produktów i dostarczamy w razie konkretnego zamówienia bezpłatne zdjęcie danego artykułu z logiem Państwa firmy. W ten sposób zobaczycie Państwo już uprzednio gdzie dokładnie znajdzie się Wasze logo na danym pordukcie i jak się bedzie prezentowało. Poza macie Państwo możliwość zamówienia u nas próbki życzonego gadżetu reklamowego.

Jak reklamować ?

Mimo największej dokładności i staranności trudno absolutnie wykluczyć defekty pojedyńczych artykułów lub niezgodności barw i nadruku. W takich wypadkach macie Państwo oczywiście możliwość reklamacji. Pierwszym partnerem konsultancyjnym są nasi sprzedawcy u których złożyliście Państwo zamówienie. W takich przykrych wypadkach prosimy o telefon od Was lub email. Bardzo chętnie uzgodnimy w rozmowie szczegóły i możliwości rozwiązania problemu aby zawsze osiągnąć zadowalające rozwiązanie problemu.

Co zrobić w wypadku problemów z odtwarzaniem strony internetowej ?

Przy komplikacjach z odtwarzaniem naszego sklepu internetowego prosimy o kontakt telefoniczny lub przysłanie wiadomości. Do tego celu służy nasz przycisk Feedback Feedback-Button lub kontakt emailowy pod adres feedback@giffits.de. Jak najszybciej zgłosimy się u Państwa.

Infolinia Giffits
022 307 436 5
Masz dalsze pytania? Do FAQ