Serwis
  • Twój koszyk jest pusty.

Zamknij
Do koszyka
Właściwa odpowiedź na każde pytanie!
1. Czy mogę nadrukować logo mojej firmy na artykułach?

Tak, we wszystkich kształtach i kolorach, z różnymi procesami wykończeniowymi, od druku do grawerowania. Nasz bezpłatny serwis graficzny z przyjemnością zaprojektuje artykuł promocyjny dla Ciebie. Wystarczy, że wyślesz nam swoje logo.
Nie masz go pod ręką? Nie ma problemu: serwis graficzny pomoże także w tym wypadku!
Dla wszystkich, którzy chcieliby samodzielnie zaprojektować swoje artykuły promocyjne, przy każdym z nich dodaliśmy przycisk „Zaprojektuj teraz”. Tutaj możesz przesłać swoje logo i umieścić je bezpośrednio na artykule promocyjnym – jest to również bardzo praktyczny podgląd!
Jeśli masz dalsze pytania dotyczące grafiki i druku, zadzwoń do nas! W przeciwnym razie tutaj znajdziesz jeszcze bardziej szczegółowe informacje.

2. Jak moje logo trafi na artykuł?

Wszystko zależy od Twojego logo i Twoich oczekiwań! Oferujemy szeroki wybór procesów wykończeniowych, które różnią się zarówno jeśli chodzi o technikę, jak i o wygląd końcowy.
Na naszej stronie tematycznej dotyczącej tego zagadnienia znajdziesz wszystko, co musisz wiedzieć, w tym kilka filmów wideo, które pozwolą Ci na zapoznanie się poszczególnymi procedurami.

3. Jak mogę wysłać moje logo?

Tutaj też masz wybór. Najprostszym rozwiązaniem dla obu stron jest skorzystanie z funkcji wysyłania,
którą zintegrowaliśmy z narzędziem logo i zapytaniami dotyczącymi produktów.

Oczywiście możesz również przesłać nam swoje logo e-mailem. Jeśli zdecydujesz się wysłać nam swoje logo pocztą,
proszę skorzystać z pendrive'a USB lub nagrać nam płytę CD. Ponieważ zawsze potrzebujemy danych w formacie cyfrowym,
przesłanie faksem niestety nie jest wystarczające.

4. Jak złożyć zamówienie?

Jak sobie życzysz! Najprostszym sposobem jest skorzystanie z naszego sklepu internetowego: wystarczy wybrać artykuły, określić ilość oraz oczekiwane opcje drukowania i zamówienia.

Proszę zwrócić uwagę na podane minimalne nakłady zamówienia (z wyjątkiem zamawiania próbek).
Szybciej może być, jeśli zadzwonisz do nas pod numer 022 307 43 65 – możesz również skorzystać z osobistej obsługi naszych specjalistów ds. artykułów reklamowych!

Oczywiście zamówienia można również złożyć e-mailem, faksem lub tradycyjną pocztą.

5. Czy realizujecie również zamówienia specjalne?

Z przyjemnością! Skontaktuj się z nami jeśli nie znajdziesz dokładnie tego, czego szukasz w naszym asortymencie artykułów 5.000.
Cokolwiek sobie wyobrażasz – jest wysokie prawdopodobieństwo, że możemy to urzeczywistnić.

Nasz zespół serwisowy oczekuje na Twój telefon lub e-mail!

6. Czy możesz mi pomóc w wyszukiwaniu?

Oczywiście, z przyjemnością! Bez względu na to, czy masz już pomysł, czy nadal go szukasz, nasz doświadczony zespół serwisowy zawsze znajdzie dla Ciebie idealny artykuł promocyjny.

Wystarczy zapytać przez telefon (022 307 43 65) lub e-mail (serwis@giffits.pl) bez żadnych zobowiązań!

7. Czy w Giffits są jakieś katalogi?

Zasadniczo oferujemy naszym klientom katalogi do przeglądania. Popyt na nasze katalogi przekroczył jednak nasze oczekiwania. Teraz czekamy na nową edycję. Zapraszamy do skorzystania z naszych kompleksowych funkcji obsługowych bezpośrednio w sklepie internetowym.

8. Jak zamawiać próbki?

Tutaj możesz wybierać pomiędzy różnymi sposobami – dokładnie tak, jak lubisz. Użyj odpowiedniego przycisku na stronie produktu i złóż zamówienie za pomocą koszyka lub skontaktuj się z nami telefonicznie, e-mailem lub faksem.

9. Czy mogę prosić o wydrukowanie próbek?

Możesz! Jednakże, ponosisz koszty przygotowania do druku (koszty konfiguracji, folii lub programowania, jak również koszty przetwarzania próbki kontrolnej), które są znacznie wyższe niż cena jednostkowa artykułu próbnego. Jeśli zamówisz u nas odpowiednie artykuły promocyjne zgodnie z próbką, to oczywiście naliczone zostaną już poniesione koszty folii.

10. Czy są jakieś zniżki?

Tak, nawet kilka: przy płatności z góry otrzymasz 2% zniżki. Będzie jeszcze taniej, jeśli zamówisz duży nakład i masz do dyspozycji okres wynoszący 3-4 miesiące – wówczas możemy dostarczyć Twoje zamówienie prosto z Dalekiego Wschodu. Nasze rabaty zawsze odnoszą się do łącznej kwoty zawierającej koszty przesyłki.

11. Jakie opcje płatności są dostępne podczas zamawiania online?

Twoje zamówienie zostanie opłacone zgodnie z wybraną metodą płatności zasugerowaną w procesie składania zamówienia. Istnieją następujące opcje płatności: płatność na rachunek i płatność z góry. Proszę zauważyć, że Giffits GmbH zastrzega sobie prawo do wyłączenia niektórych metod płatności w zależności od wyniku weryfikacji Twoich danych (kontrola zdolności kredytowej).

Płatność na rachunek
Zamów wygodnie z opcją płatności na rachunek i zapłać kwotę faktury w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Proszę użyć kwoty do zapłaty z faktury wysłanej do Ciebie po dostawie. Faktura zazwyczaj zostanie wysyłana do Ciebie e-mailem. Papierowa kopia faktury zostanie wysłana pocztą tylko wtedy, gdy wyraźnie o to poprosisz.

Proszę przelać wskazaną kwotę, podając numer faktury na:

Odbiorca: Giffits GmbH
Bank: Commerzbank
IBAN: DE70200400000629500000
BIC: COBADEFFXXX


Jeżeli zalegasz z płatnością, naliczymy Ci opłaty za przypomnienie i odsetki.

Płatność z góry
Podczas procesu zamawiania wybierasz metodę płatności „Płatność z góry”. Prosimy o użycie kwoty z faktury zaliczkowej wysłanej do Ciebie e-mailem. Termin płatności znajdziesz na fakturze zaliczkowej. Jest dla nas bardzo ważne, aby termin ten został dochowany, abyśmy mogli wyprodukować Twój towar na czas, a termin dostawy nie uległ zmianie. Produkcja Twoich towarów rozpoczyna się dopiero po zaksięgowaniu kwoty na jednym z naszych poniższych kont.

Proszę przelać kwotę z faktury zaliczkowej z podaniem numeru faktury na:

Odbiorca: Giffits GmbH
Bank: Commerzbank
IBAN: DE70200400000629500000
BIC: COBADEFFXXX

12. Jakie są opcje płatności?

U nas masz możliwość zapłacenia z góry i otrzymania 2% zniżki. Jeśli zamawiałeś już u nas wcześniej, możesz również zapłacić na wskazane konto.

Skontaktuj się z nami! Wyjątek stanowi kolejność próbkowania, która jest zawsze na konto (próbki kontrolne nie należą do tej kategorii).

13. Jakie są koszty przesyłki?

Koszty transportu różnią się w zależności od artykułu oraz zależą od wagi i objętości. Niestety przy zamawianiu kilku artykułów nie możemy zagwarantować, że koszty transportu zostaną obliczone łącznie. Zamówienia próbek podlegają opłacie ryczałtowej, na którą składają się koszty wysyłki i administracyjne.

14. Czy koszty przesyłki są już uwzględnione w zamówieniu?

Koszty transportu zazwyczaj nie są jeszcze wykazane w ofercie. Podczas zamawiania w sklepie internetowym koszty transportu są wyświetlane w ostatnim kroku.

15. Jaki jest czas dostawy i dokąd dostarczasz towar?

Jeśli nie ma więcej pytań dotyczących zamówienia zarówno z Twojej, jak i z naszej strony, zazwyczaj artykuły promocyjne trafiają do Ciebie trwa w terminie od 15 do 30 dni roboczych. Bardziej szczegółowe informacje wstępne znajdziesz w sklepie internetowym bezpośrednio przy poszczególnych artykułach. W potwierdzeniu zamówienia otrzymasz ponownie szacunkową datę dostawy. Ty decydujesz, do jakiego miejsca na świecie ma trafić dostawa – z naszej strony w tej kwestii nie ma żadnych ograniczeń.

16. Czy mogę przechowywać towary u was, dopóki ich nie potrzebuję?

Z przyjemnością! Jeśli nie chcesz, aby Twoje artykuły promocyjne zostały dostarczone natychmiast lub tylko część towaru ma być dostarczona od razu do Ciebie – nasz magazyn jest do Twojej dyspozycji!

17. Czy mogę zamówić poniżej minimalnej ilości?

Niestety, w większości przypadków raczej nie. Dzięki użyciu minimalnych nakładów jesteśmy w stanie obliczyć dla Ciebie uczciwe ceny i wyraźnie odróżnić się od handlu detalicznego. Prosimy więc o zrozumienie, ale niedobory są możliwe tylko w wyjątkowych przypadkach i w związku z tym musimy przenieść na Ciebie dodatkowe koszty. Nie dotyczy to zamówień próbek. Odpowiedni przycisk znajdziesz w naszym sklepie na stronach produktów.

18. Czy mogę zmienić zamówienie, jeśli mi się nie podoba?

Zasadniczo produkty są już wykończone i żadne zamówienia od przedsiębiorstw nie mogą być wymieniane. Osoby prywatne mają możliwość wymiany niewykończonych produktów w ciągu 14 dni. Wraz z zamówieniem dotyczącym wykończenia, otrzymasz od nas cyfrowy podgląd przed wysłaniem artykułów do druku. Dopiero gdy to zatwierdzisz, rozpoczniemy rzeczywistą produkcję – dzięki czemu otrzymasz dokładnie taki artykuł promocyjny, jakiego oczekujesz. Oczywiście masz również możliwość wcześniejszego zamówienia próbki. Szczegółowe informacje na temat prawa do odstąpienia od umowy znajdziesz w OWH.

19. Jak mogę złożyć reklamację?

Pomimo największej staranności, czasami zdarza się, że poszczególne artykuły są wadliwe lub coś jest nie tak z kolorem lub nadrukiem. Wówczas oczywiście masz możliwość złożenia reklamacji do nas. Po prostu zadzwoń do swojego konsultanta ds. artykułów promocyjnych lub wyślij mu e-maila! Chętnie porozmawiamy z Tobą osobiście - wspólnie z pewnością znajdziemy rozwiązanie. Więcej informacji na temat reklamacji można znaleźć w naszych OWH.

20. Co mogę zrobić, jeśli mam problemy z wyświetlaniem strony internetowej?

Skontaktuj się z nami! Telefonicznie pod 022 307 43 65 lub przez e-mail na serwis@giffits.pl. Odezwiemy się do Ciebie jak najszybciej.

21. Jak towary zostaną dostarczone do mnie?

Jeśli złożyłeś u nas zamówienie, wspólnie wyjaśniliśmy sposoby druku i zamawiania, my zajmiemy się resztą. Od produkcji, przez drukowanie, aż po dostawę, nie musisz się już o nic martwić. Oczywiście poinformujemy Cię z wyprzedzeniem o tym, w jakim terminie możesz spodziewać się dostawy.